Nainggolan's wife announces she is set to begin chemotherapy

11 July at 11:00
Radja Nainggolan is not going through a simple time from a professional point of view. After only one year with the Nerazzurri, Inter excluded him from the new technical project of Antonio Conte, publicizing the desire to sell him and Mauro Icardi.

But the challenge that the Belgian and his wife Claudia will have to face in the coming weeks goes far beyond anything in the football world. Through her Instagram profile, Claudia Lai Nainggolan has announced that she has cancer and announced that she had started treatment.

"For a month I have been living in a nightmare, for once in my life I am afraid to start a new day. But after tears it is time to fight this ugly beat, thanks to my family and friends who give me strength and positivity," she wrote.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

E’ da 1 mese che mi sveglio la mattina sperando si tratti solo di un incubo.. è da 1 mese che mi sveglio la mattina e realizzo di vivere dentro ad un incubo. Ho sperato che questa giornata arrivasse il più tardi possibile ma non è stato cosi.. le giornate sono volate e con loro anche la mia allegria.. da oggi inizierò un nuovo percorso della mia vita.. la CHEMIOTERAPIA. E chi lo avrebbe mai detto che Claudia per una volta nella vita avrebbe avuto PAURA di iniziare una nuova giornata.. paura è dire poco.. che dire, dopo secchiate di lacrime versate, è ora di andare a combattere questa brutta bestia ringrazio con tutto il cuore la famiglia e gli amici che mi hanno aiutata a vivere al meglio questo mese di relax dandomi tutta la forza e la positività necessaria ad affrontare tutto...ma soprattutto hanno saputo gestire ogni mio malumore (con un alto livello di sopportazione) IN BOCCA AL LUPO A ME E A TUTTE LE PERSONE CHE STANNO VIVENDO IL MIO STESSO INCUBO.. #nonperderemaiilsorriso

A post shared by ℂℒᎯUⅅℐᎯ

Comments

comments powered by Disqus

More news about...

Inter
 
We'd like to show you notifications for the latest news and updates.